Simple good brand

IMG_0481[1]

Annyira egyszerű, hogy ennél már nem is lehetne egyszerűbb. A tésztabár neve: tészta, azaz Pasta. A levesbár neve: Leves. Pont. A logó egy világszerte használt piktogram, csak egy kis dobozkát kapott a kezébe. Fekete és fehér. Semmi túlzott kreatívkodás, erőltetett márkabevezetés. Reklámkampány sem kellett hozzá, mégis sorok kígyóznak minden nap a két Kálvin téri streed food intézményben.

IMG_0294

Ma már egyébként a negyedik helyüket nyitják a Leves.-sel hírnevet szerzett srácok. Nem kell túl sok utánajárás, hogy sejtsük: az előzőek jól mennek. A titkuk nem kifejezetten a jó marketingben rejlik. Ezt a dolgot nem erőltetik, viszont a  minőségben, elérhető árakban, a kedves kiszolgálásban és jókedvben egyszerre utolérhetetlenek.  Ez egy olyan mix, amivel az összes környékbeli egyetemistát, irodistát és arra járó külföldit magukba bolondították.

IMG_0296

 

A menü rövid, de minden nap egy kicsit más. Egyszerű, de izgalmas levesek és tészták mediterrán, távol-keleti és franciás ízekkel. Az alapanyagok igényesek, az adagok kiadósak, és mindez ezer forint alatt.

IMG_0295

Most, hogy kitavaszodott, ellepték a környéket az önkéntes reklámhordozók. Fiatal lányok és fiúk ülnek a Kálvin tér megújult kőpárkányain, a Nemzeti Múzeum lépcsőjén, és látható élvezettel fogyasztják a fekete-fehér piktogramos papírdobozokból és poharakból illatozó ebédjüket. Persze a leveses fiúk a teraszt is stílusosan oldották meg. Újrahasznosított kábeldobokból és vastag csövekből építettek asztalokat, ahol egy ebéd idejére pont kényelmesen megpihenhetünk. Közben pedig fiatalnak és szerencsésnek érezhetjük magunkat.

IMG_0297

 

Alkosd meg a LEGJOBB terméket! Tedd vonzóvá a célcsoportod számára! Ha biztos vagy benne, hogy ezzel megvagy, már nem kell sokat költeni az ügyesen megválasztott marketing eszközökre. Viszik a jó híredet az elégedett vásárlók.